جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ساخت بیمارستان بزرگ برکت در غرب تهران

تسکو - قالب بتن _پروزه بیمارستان برکت

بیمارستان بزرگ برکت به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور با ۳۰۰ هزار مترمربع بنا در غرب تهران در حال ساخت است. موقعیت محل احداث بیمارستان در منطقه ۲۲ تهران (بلوار کوهک) و آب و هوای پاک به دلیل مجاورت با پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس و همچنین دسترسی راحت به شریان‌های جاده‌ای کشور از جمله آزادراه تهران ـ شمال، اتوبان تهران ـ کرج و فاصله نزدیک با فرودگاه مهرآباد را بسیار مناسب است. بیمارستان برکت از نظر معماری، از استانداردهای منطبق بر ضوابط روز دنیا برخوردار است و این موضوع سبب شده است که سرانه فضا به ازای هر تخت در این بیمارستان با سایر بیمارستان‌های داخلی تفاوت محسوسی داشته باشد. بیمارستان در فاز نخست با زیربنای ۱۵۰ هزار مترمربع و در ۲۲ طبقه و در یک زمین سه هکتاری در حال ساخت است.

در کنار پروژه اصلی بیمارستان یک مجموعه ۱۵۰ هزار مترمربعی هم شامل دفاتر اداری مرتبط با بیمارستان، مطب‌های پزشکان، سالن‌های کنفرانس، هتل ۱۲۰ اتاقه و یک مرکز تجاری تخصصی حوزه درمان در نظر گرفته شده است. در این میان، امکاناتی برای گردشگری سلامت و سالن‌های متعدد کنفرانس برای برگزاری مجامع پزشکی ساخته می‌شود تا بیمارستان برکت در جلب توریست سلامت و ارتقای دانش‌ پزشکی کشور هم نقش خود را ایفا کند. در این مجموعه حدود ۲۴۰۰ پارکینگ هم در نظر گرفته شده است تا مراجعین با مشکل پارک خودرو مواجه نشوند. البته پارکینگ‌ها طوری طراحی شده است که در مواقع اضطرار بتوان از آن‌ها به عنوان یک فضای بیمارستانی مضاعف استفاده کرد.

 

بیمارستان یک مجموعه مراقبت های بهداشتی است که خدمات درمانی بیمار را با کارکنان پزشکی و پرستاری و تجهیزات پزشکی ارائه می دهد. مشهورترین نوع بیمارستان ، بیمارستان عمومی است که به طور معمول دارای یک بخش اورژانس برای درمان مشکلات فوری بهداشتی از قربانیان آتش سوزی و حادثه تا بیماری ناگهانی است. یک بیمارستان منطقه ای به طور معمول مهمترین مرکز مراقبت های بهداشتی در منطقه خود است ، با تعداد زیادی تخت برای مراقبت های ویژه و تخت های اضافی برای بیمارانی که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارند. بیمارستانهای تخصصی شامل مراکز تروما ، بیمارستانهای توانبخشی ، بیمارستانهای کودکان ، بیمارستانهای سالمندان  و بیمارستانهایی برای رسیدگی به نیازهای خاص پزشکی مانند درمان روانپزشکی   و برخی از دسته های بیماری. بیمارستان های تخصصی می توانند در مقایسه با بیمارستان های عمومی به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی کمک کنند.  بیمارستان ها بسته به منابع درآمد دریافتی ، به صورت عمومی ، تخصصی یا دولتی طبقه بندی می شوند.

 

تسکو - قالب بتن و داربست پروزه بیمارستان برکت
پروژه بیمارستان برکت

یک بیمارستان آموزشی ترکیبی از کمک به افراد با تدریس به دانشجویان پزشکی و پرستاران است. به طور کلی یک مرکز درمانی کوچکتر از بیمارستان ، درمانگاه نامیده می شود. بیمارستان ها دارای طیف وسیعی از بخش ها (به عنوان مثال جراحی و مراقبت های فوری) و واحدهای تخصصی مانند قلب و عروق هستند. بعضی از بیمارستانها بخشهای سرپایی دارند و برخی دیگر واحدهای درمانی مزمن دارند. واحدهای پشتیبانی معمول شامل داروخانه ، آسیب شناسی و رادیولوژی است.بودجه بیمارستانها معمولاً از طریق بودجه عمومی ، سازمانهای بهداشتی (با هدف انتفاعی یا غیرانتفاعی) ، شرکتهای بیمه درمانی یا موسسات خیریه از جمله کمکهای مستقیم خیریه تأمین می شود. از نظر تاریخی ، بیمارستان ها اغلب توسط دستورات مذهبی یا افراد و رهبران خیریه تأسیس و تأمین می شدند.

در حال حاضر ، بیمارستانها عمدتا توسط پزشکان متخصص ، جراحان ، پرستاران و پزشکان هم پیمان کار می کنند ، در حالی که در گذشته ، این کار معمولاً توسط اعضای هییت امنا  یا توسط داوطلبان انجام می شد.

تسکو - قالب بتن و داربست پروزه بیمارستان برکت
پروژه بیمارستان برکت
تسکو - قالب بتن و داربست پروزه بیمارستان برکت
پروزه بیمارستان برکت
تسکو - قالب بتن و داربست پروزه بیمارستان برکت
پروژه بیمارستان برکت
بیمارستان برکت

پیمانکار سازنده بیمارستان برکت ، شرکت انرزی گستر می باشد که تجارب فراوانی در زمینه ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی دارد. شرکت تسکو امور مربوط به طراحی و ساخت قالب های بتن و داربست های مدولار پروژه را بر عهده داشته است.تسکو سیستم های قالب بندی و راه حل دسترسی را برای هر نوع پروژه ارائه می دهد. تمرکز بر مقرون به صرفه بودن ، سرعت ساخت ، دوام ، انعطاف پذیری از اهداف ما می باشد. تجهیزات از قبیل قالب های فلزی مدولار ،اتصالات قالبندی از قبیل میان بولت،بولت،گیره لوله به قالب،بولت عصایی،مهره خروسکی،واشرهای تخت و دولوله،پین و گوه،لوله داربستی،داربستهای مدولار،جک های سقفی،جک های شاقول کننده،لارج پانل ،قالب قطعات پیش ساخته،پلکان کارگاهی،داربست نما،داربست های صنعتی و …. از محصولات تسکو می باشد و در این پروژه استفاده گردیده است.

مشاهده ویدیو پروژه برکت در آپارات و یوتوب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com