جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سکوهای کار و پلتفرم

گرتینگ و مش زیرپایی دو عنصر کاربردی و همیشگی محصول زودبست هستند که همگی  توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی بنام تسکو تولید می‌شوند. هر کدام از این دو محصول بنا به کاربری مورد نیاز قابل نصب بر روی داربست‌های زودبست هستند. اغلب در پروژه‌های نیروگاهی و پتروشیمی از گرتینگ به عنوان پلتفرم استفاده می‌شود. این در حالی است که اغلب در پروژه‌های ساختمانی و داربست‌های نما از مش های زیرپایی استفاده می‌گردد.

تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو

کاربردهای پلتفرم‌

پلتفرم‌ تقریبا در تمامی محصولات زودبست مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلتفرم‌ عنصر تشکیل‌دهنده محصولاتی چون داربست‌های پیش‌ساخته زودبست، که در دونوع ساده و دریچه‌ای هستند.

همچنین پلتفرم‌ها در محصول پلکان نیز مورد استفاده قرار‌می‌گیرند. پلکان‌های تسکو بسته به میزان حجم تردد، ارتفاع، مدت استفاده و همچنین تعداد پایه‌های مورد استفاده تعداد پلتفرم های مشخصی را استفاده می‌کند تا ایمنی هرچه بیشتر برای کارگران و کارفرمایان و بازدهی هر چه بالاتر برای این محصول حاصل شود. پلتفرم‌ها همچنین در محصول برجک نیز از اجزای سازنده به حساب می‌آیند. همگی این  پلتفرم‌ها و دیگر اجزای مربوطه ساخت داخل و کارخانه تسکو می‌باشد.

این محصول یک نیاز واقعی در صنایع مختلف بشمارمی‌رود. در  مدت زمان بسیار کم کارگران نحوه نصب و مونتاژ این سیستم را فرامی‌گیرند. سعی کرده‌ایم کلیه استانداردهای موجود در صنایع مختلف ساختمانی و صنعتی در این سیستم رعایت گردد. همچنین کلیه نکات مبحث دوازدهم مقررات ملی در طراحی و تولید این محصول در نظر گرفته‌ شده‌است. پوشش رویه این پلتفرم‌ها در دو نوع رنگ و گالوانیزه گرم می‌باشد. مطابق با انتخاب مشتری هریک از این دو قابل عرضه است. شایان ذکر است مالکیت قانونی این محصول با شماره ثبت اختراع ۰۱۳۸۲۳ منحصرا در اختیار شرکت تسکو می‌باشد.

تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-2
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های زودبست
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-3
آماده‌سازی پلتفرم‌ها
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-4
تصویر بسته‌بندی شده از پلتفرم‌ها
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-5
تصویری از پلتفرم گالوانیزه
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-6
تصویری از مونتاژ پلتفرم‌ها
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-5
طرح سه بعدی پلتفرم
تصاویر مربوط به پلتفرم‌های شرکت تسکو-8
سکوی کار پلتفرمی

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com