جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چرا باید از جک ساختمانی تسکو در پروژه‌ها استفاده کنیم؟

جک سقفی تسکو

جک سقفی که با نام‌ جک فلزی نیز شناخته می‌شود، در اندازه و طرح‌های مختلفی به صورت نو و دست دوم در بازار موجود است. به دلیل دوام بالای آن خرید جک سقفی دست دوم بسیار در بازار انجام می‌گیرد. با این حال خرید جک سقفی نو و هم دست دوم به علت نقش مهم آن در پروژه باید از شرکت‌ها و فروشندگان معتبری انجام شود.

برای شناخت بیشتر مشتریان با محصولات تسکو از جمله جک سقفی، مقالاتی را در سایت قرار داده‌ایم، هم‌چنین شما می‌توانید برای خرید جک سقفی از راهنمایی و مشاوره آنلاین و غیر حضوری مهندسین و کارشناسان شرکت تسکو استفاده کنید.

به دلیل آن که جک سقفی پس از انجام بتن ریزی سقف و سخت شدن آن بدون مصرف باقی می‌ماند، پیمانکاران و مهندسان برای کاهش هزینه‌های خود  اقدام به خرید جک سقفی دست دوم و بی‌کیفیت می‌کنند. جک سقفی نیز در بازار دست دوم بسیار خرید و فروش می‌شود زیرا این قطعه دوامی 30 ساله دارد.

توصیه ما به شما دقت بسیار بالا در هنگام خرید جک‌های دست دوم است که حتما از شرکت و فروشندگان شناخته شده انجام گیرد.

خرید جک سقفی نو نیز باید با دقت بالا انجام شود. همان طور که می‌دانید قیمت جک سقفی مستقیما با وزن آن ارتباط دارد، بعضی تولیدکنندگان برای فروش بیشتر و پایین نگه‌داشتن قیمت خود نسبت به فروشندگان دیگر در هنگام تولید تخطی کرده، و وزن جک را کاهش می‌دهند. پس خرید از تولید کننده معتبر در زمینه جک سقفی بسیار مهم بوده و گاهی محصولاتی با قیمت‌های بسیار پایین می‌توانند بدون ایمنی کافی باشند و باعث خسارت دیدن سازه در هنگام بتن‌ریزی شوند.

در استفاده از جک سقفی متعلقاتی هم‌چون: سرجک ‌U شکل، سرجک T شکل، سه پایه مثلثی و کفشک مورد نیاز است. کیفیت اتصالات و متعلقات نیز همانند جک سقفی برای پروژه مهم است. تمامی اتصالات و متعلقات جک‌های ساختمانی با داشتن مقاومت و کیفیتی بالا در تسکو تولید می‌گردند.

سه پایه مثلثی
عکس سه پایه مثلثی که توسط گروه صنعتی تسکو تولید شده است.

اقتصادی بودن جک سقفی

در پروژه‌هایی که از جک‌های سقفی تسکو استفاده می‌شود، به لحاظ روش اجرا و مشخصات اجرایی دیگر از به کاربردن داربست‌های مدولار و سنتی اجتناب شده است. دلایل آن را در ادامه بررسی می‌کنیم:

به دلیل آن که جک‌های سقفی به صورت خود ایستا استفاده می‌گردند و نیازمند مهارهای جانبی نیستند. به لحاظ اجزای کم استفاده شده در پروژه، ارزان‌تر و اقتصادی‌تر از داربست است. در اجرای داربست‌ها استفاده از اتصالات داربست و مهارهای افقی و مورب الزامی است. در نتیجه این سازه موقت به لحاظ اقتصادی گران‌تر از جک سقفی خواهد بود.

سرعت بالای اجرای جک سقفی

جک‌های سقفی نسبت به داربست دارای سرعت اجرای فوق العاده است. میزان زمان صرف شده در مونتاژ و دمونتاژ کفراژبندی توسط جک سقفی گاها 3 تا 4 برابر کم‌تر از داربست است.

در زمان مونتاژ و دمونتاژ جک‌های سقفی از نیروی انسانی کم‌تری استفاده می‌گردد و انتقال متریال کفراژبندی با استفاده از محصول جک سقفی، به طبقات فوقانی یا هم جوار به راحتی با استفاده از پالت‌های چرخ دار امکان پذیر است.

نکته: لازم به ذکر است ایراد جک سقفی در محدودیت ارتفاعی آن است. همواره در اجرای دال‌های بتنی تا ارتفاع 4.5 متر استفاده از جک سقفی توصیه می‌شود. جک‌های سقفی در اندازه‌های 3.5 متر، 4 متر  و 4.5 متری تولید می‌گردند. در ارتفاع‌های بیشتر از 4.5  متر باید از داربست‌های مدولار استفاده شود. البته باید گفته شود، بعضی تولیدکنندگان با افزایش مقاطع و ضخامت لوله‌های مصرفی، جک‌های سقفی با ارتفاع 6 متر نیز تولید می‌کنند. اما به دلیل سنگین بودن و سخت شدن مراحل مونتاژ و دمونتاژ جک سقفی، همواره توصیه نمی‌شود.

سرجک تی شکل
سرجک تی شکل جک سقفی

مزیت‌های جک‌ سقفی تسکو

استفاده از مواد اولیه مرغوب و بسیار با کیفیت

از مزیت‌های مهم جک سقفی تسکو استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در ساخت جک‌های سقفی و اجزای آن است. تمامی لوله‌های مصرفی جک سقفی از کارخانه های تولید کننده لوله و پروفیل که دارای استاندارد ایران هستند تهیه می‌گردند.

کارخانه‌هایی که از آن‌ها لوله‌های جک سقفی خریداری می‌شود، دارای آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی هستند. کیفیت جوش لوله‌های مصرفی و مقطع گرد لوله بسیار برای شرکت تسکو با اهمیت است.

کنترل و دقت بالا در تولید

تمامی مراحل تولید جک سقفی در کارخانه تسکو دقیق و کنترل شده صورت می‌گیرد.

کیفیت تولید تمام مراحل از جمله برش، جوش، پرس کاری، رنگ و بسته بندی با نهایت دقت و کنترل‌های مرحله‌ای زیر نظر کارشناسان فنی انجام می‌شود.

سرجک تی شکل ثابت
سرجک تی شکل ثابت ساخته شده در کارخانه تسکو

تحویل سریع و خدمات پس از فروش

زمان تحویل سفارشات این شرکت بلافاصله پس از سفارش مشتری طی 24 ساعت انجام می‌شود. بارگیری و بار اندازی و انبارش محصولات تسکو از جمله جک سقفی بسیار با کیفیت و سریع است. پس از ارسال کالا به محل پروژه همکاران تسکو در بخش خدمات پس از فروش با مشتری تماس حاصل کرده و نسبت به نیاز و درخواست مشتری نیرو به محل پروژه اعزام می‌گردد.

همواره مهندسین تسکو نسبت به جایگذاری و نحوه استفاده از جک‌های سقفی به مشتریان خدمات ویژه‌ای را ارائه می نماید.

لازم به ذکر است تکنسین‌های اجرایی تسکو آمادگی دارند تا آموزش‌های لازم در زمینه‌های قالب بندی و کفراژبندی را در محل پروژه به پرسنل اجرایی پیمانکار ارائه دهند.

ما همواره باور داریم فروش آغاز ارائه خدمات ما به مشتریان است.

بسته‌بندی جک‌های سقفی تسکو

بسته‌بندی مناسب جک‌های سقفی این است که عمل بارگیری و باراندازی را آسان می‌کند.

بسته‌بندی مناسب باعث می‌شود که جابه‌جایی پالت‌ها در محل کارگاه و یا انبار کردن آنها به راحتی صورت گیرد.

شرکت تسکو برای رفع این مشکل و سهولت کار مشتریان، محصولات خود را به صورت پالتی بسته بندی و ارسال می‌کند.

جک‌های سقفی تسکو به صورت پالتی بسته بندی می‌شوند و متعلقات آن هم مثل 3 پایه و سرجک‌ها قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارد و بسته بندی آن‌ها نیز به صورت پالت امکان پذیر است.

در هنگام بسته بندی کلیه جک‌های سقفی تسکو بر روی پالت‌های چوبی و یا فلزی قرار می‌گیرند و با تسمه به پالت‌ها متصل شده و درانتها با پلاستیک‌های Sharing pack بسته بندی می‌شوند.

کفشک تک سوراخ و دو سوراخ
کفشک تک سوراخ و دو سوراخ

هزینه ارسال جک سقفی تسکو

کرایه حمل جک‌های سقفی بر عهده شرکت تسکو است. همین امر باعث کاهش هزینه‌های پروژه مشتریان می‌شود.

جک‌های سقفی به دلیل حجیم بودن و اشغال فضای بیشتر در زمان بارگیری، هزینه‌های حمل و نقل بالایی دارند.

جک‌های سقفی نسبت به وزنی که دارند حجیم‌ هستند. به طور مثال یک تریلی گنجایش بارگیری 20 تن را دارد، اما برای بارگیری جک سقفی به دلیل حجیم بودن گنجایش بار آن به 15 تن کاهش می‌یابد. پس با این وجود هزینه حمل و نقل آن نیز زیاد بوده و پرداخت آن توسط شرکت صرفه جویی در هزینه مشتریان است.

امکان فروش محصول جک سقفی تسکو بعد از اتمام پروژه به شرکت فراهم است. فروش جک سقفی دست دوم با کیفیت و تمامی اتصالات آن در شرکت تسکو صورت می‌گیرد.

جک سقفی تسکو در حال بارگیری
لوله جک سقفی تسکو در حال بارگیری از محل کارخانه

تسکو یکی از برترین تولیدکنندگان قالب‌ بتن و انواع داربست‌های پیش ساخته است. انواع جک‌های ساختمانی، داربست‌های مدولار و تمامی اتصالات و متعلقات قالب بندی بتن با کیفیتی بالا در تسکو تولید می‌گردند. جک‌های سقفی تسکو در تمامی اندازه‌ها به سفارش مشتری قابل تولید است و همانطور که در مقاله نکات خرید جک سقفی گفته شد بر اساس حداقل ارتفاع (در هنگام بسته بودن) و حداکثر اتفاع (در زمان باز بودن) و ضخامت لوله‌ها دارای تحمل بار متفاوت است.

 

2 پاسخ

    1. سلام
      از لطف شما نسبت به مجموعۀ تسکو متشکریم.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات تسکو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      تلفن ثابت: 22220999
      تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۸۸۸۹۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com