جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برج مسکونی اقدسیه

زودبست_پروژه گلستان-شمالی

برج مسکونی اقدسیه پروژه‌‌ای بزرگ که از جدیدترین روش ها و ابزار های روز دنیا استفاده کرده است. این پروژه مسکونی شامل 8 طبقه ارتفاع و به متراژ  500 متر می‌‌باشد. موقعیت محل احداث این برج  در منطقه یک تهران محله اقدسیه، بلوار گلستان شمالی، خیابان یاس می‌باشد. شرکت تسکو افتخار همکاری با این مجموعه را داشت که در مرحله نما با استفاده از داربست پیش ساخته زودبست این پروژه را تکمیل کند.

در ساختمان سازی دسترسی به ترازهای بالاتر در نمای ساختمان یک ضرورت و نیاز است و برای دستیابی به این مهم استفاده از داربست های جدید اجتناب ناپذیر است .داربست پیش ساخته زودبست نما برخلاف داربست سنتی یک سیستم پیش ساخته است و  این دسترسی می‌بایست توام با ایمنی و سرعت و کارایی در بهره‌برداری باشد. زودبست ابزاری است که قادر به انجام این نوع دسترسی می‌باشد.با ترکیب و اتصال اجزا و متعلقات زودبست از قبیل پایه – مهار – بریس – نردبان – پلکان – جانپناه – بست – زیرپایی و پلتفرم‌ها و ….می‌توان یک دسترسی ایمن و سریع در هر نوع نمای ساختمانی ایجاد کرد.

 

 

 

پروژه گلستان تقریبا تا یکسال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد که شامل 8 واحد می‌باشد. نوع سازه این پروژه اسکلت فلزی می‌باشد. به دلیل ارتفاع بلند این برج مسکونی استفاده از داربست پیش ساخته و ایمن یک ضرورت بحساب می‌آمد.

زودبست نما کاملا یک سازه موقت است و کلیه محاسبات سازه‌ایی را می‌توان روی آن انجام داد. کلیه بارهای سازه‌ایی از قبیل نیروهای باد – زلزله و بارهای بهره‌برداری و وزن سازه قابل بارگزاری می‌باشد و نیروهای داخلی و تنش‌ها را محاسبه و نسبت به کنترل مقاطع و ایستایی اقدام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مزایای استفاده از داربست پیش ساخته زودبست نما

۱-قابلیت تطابق با فرم‌های مختلف نما از قبیل فرورفتگی و کنسول

۲-وجود پایه‌های قابل رگلاژ جهت استفاده در سطوح شیبدار

۳-وجود بریس‌های مورب جهت مقاومت سازه داربست در برابر نیروهای جانبی باد و زلزله

۴-ایجاد بازشو با دهانه‌های بزرگ جهت عبور و مرور وسایل نقلیه

۵-نصب هندریل و زیرپایی فلزی ضد لغزش و نردبان در کلیه ترازها

۶-قابلیت نصب توری محافظ جهت جلوگیری از سقوط اشیا

 

پروژه گلستان

 

مشاهده ویدیو در آپارات و یوتوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com