جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پروژه سیستم تور نجات مجتمع آبشار – تهران

پروژه آبشار تور نجات

پروژه سیستم تور نجات مجتمع آبشار

پروژه آبشار در منطقه 22 شهرداری تهران و در ضلع شمالی اتوبان شهید خرازی و در زمینی به مساحت حدود 26000 مترمربع در حال احداث می‌باشد. این پروژه مجتمع متعلق به تعاونی مسکن سازمان تعزیرات حکومتی می‌باشد که با شرکت سامان گستران پویا وابسته به بانک مسکن مشارکت نموده است.

بلوک های موضوع مشارکت که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن بانک مسکن احداث خواهد گردید، شامل 5 برج 21 طبقه از مجموع 11 بلوک می باشد که زیر بنای کل این 5 برج حدود 124000 مترمربع خواهد بود (زیر بنای کل 11 بلوک حدود 169000 متر مربع می باشد). تعداد واحدهای احداثی در این 5 برج 731 واحد دو و سه خوابه (90 تا 130 متر) با زیر بنای متوسط مفید حدود 105 متر مربع می باشد. برج ها شامل 3 طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و 17 طبقه مسکونی می باشد.

بلوک های احداثی شامل چهار بلوک در قطعه جنوبی (تیپ F) که در هر طبقه 8 واحد پیش بینی گردیده و یک بلوک در قطعه شمالی (تیپ B) که در هر طبقه 11 واحد پیش بینی گردیده است که 4 واحد سه خوابه و 7 واحد باقیمانده نیز دوخوابه هستند. نکته قابل توجه در بلوک تیپ B این است که واحدهای شمالی آن دارای دید ابدی کوه هستند.

پروژه آبشار یکی از جذابترین و از لحاظ موقعیت مکانی پرمتقاضی ترین پروژه های منطقه 22 است که از میان پروژه هایی که در شمال بزرگراه خرازی واقع شده اند شاید در کنار پروژه جهاد کشاورزی، مرغوب ترین پروژه های این ناحیه از منطقه 22 را تشکیل  بدهند. برج های این پروژه مسکونی به دلیل تعدد واحدهای مسکونی، شهرک آبشار نام گرفته که ورودی اصلی آن درست در ضلع جنوبی میدان خرم آباد واقع شده است که با افتتاح این شهرک، با قرارگیری مرکز تجاری تفریحی رزمال و همچنین بیمارستان تخصصی تریتا در جنوب این شهرک و افتتاح شهرک آبشار در نیمه دوم سال 98، بدون تردید شهرک آبشار در شمال همت مرکزیت قابل توجهی خواهد یافت که باعث رشد ارزش واحدهای مسکونی آن خواهد شد مخصوصا با نزدیک شدن هر چه بیشتر به افتتاح و راه اندازی بیمارستان تخصصی مغز پروفسور سمیعی این مسئله را پررنگ‌تر می‌کند. شرکت تسکو نیز افتخار همکاری با این مجموعه رو داشت تا با ارائه با کیفیت ترین تورهای نجات به منظور ارتقای سطح ایمنی و جلوگیری از سقوط مصالح خدمتگذار این پروژه باشد.

پروژه آبشار _ تور نجات
پروژه آبشار _ تور نجات_2
پروژه آبشار _ تور نجات-3
پروژه آبشار _ تور نجات-4
پروژه آبشار _ تور نجات-5
بکارگیری تورنجات تسکو در پروژه مجتمع آبشار-2

بازدید از صفحات آپارات و یوتوب ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com