جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تسکو میزبان شما در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز ایران

نمایشگاه نفت و گاز 1401

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت­‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌­گردد.

با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه، تسکو فرصت را مغتنم دانسته تا محصولات خود را به نمایش بگذارد.

شرکت تسکو محصولات خود را همه ساله در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار می‌دهد تا بتواند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌های آتی خود را هدایت کند.

 

نمایشگاه نفت و گاز 1401
تسکو میزبان شما در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز

 

قالب­‌های خاص بتن برای ساخت پایپ رک­‌های بتنی پیش ساخته، قالب بتن فلزی مدولار و محصول زودبست، از محصولات پرکاربرد کارخانه تسکو در ساخت واحداث پتروشیمی­‌ها و پالایشگاه‌های کشور است.

زودبست از محصولات کارخانه تسکو که یک دسترسی ایمن را در هر ارتفاعی می‌­تواند ایجاد کند، به عنوان پلکان موقت، برجک­ متحرک و دسترسی جهت نصب تاسیسات و تعمیرات بسیار پرکاربرد است. این محصول با سطح پوشش گالوانیزه و یا رنگ شده برای مناطق جنوبی کشور قابل تولید است.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در سال 1401 از 23 الی 26 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاهای بین المللی تهران برگزار می­‌گردد.

از شما همراهان گرامی دعوت می‌نماییم تا جهت بازدید از غرفه تسکو به شماره 3024 حضور بهم رسانید. تقویت و تعمیق حضور صنعتگران، مدیران و صاحب نظران موجب موفقیت در نیل به اهداف مورد نظر و امکان استمرار همکاری‌های گسترده را فراهم می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com