جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز با حضور تسکو

نمایشگاه-تبریز

تسکو طبق روند هر سال در نمایشگاه ساختمان حضور دارد تا با معرفی انواع سیستم‌های قالب‌بندی نوین بتن و محصول زودبست خود بیش از پیش مهندسان و فعالان صنعت ساخت و ساز را از کیفیت، دوام و ایمنی محصولات خود آگاه سازد. هم‌چنین آمادگی خود را برای تامین تجهیزات قالب بندی سازه‌های بتنی، داربست بندی نما و … در کم‌ترین زمان ممکن اعلام کند.

از شما دعوت به عمل می‌آید تا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، که جایگاهی منحصر به فرد برای شرکت‌های عمرانی، تولید کننده و بازدیدکنندگان متخصص به شمار می‌آید، شرکت فرمائید. شرکت تسکو با حضوری متفاوت از سال‌های گذشته به معرفی محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه می‌پردازد. محل برگزاری نمایشگاه: محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز- سالن امیرکبیر

قالب‌ بتن فلزی، جک سقفی، داربست مدولار، زودبست نما، پلکان کارگاهی و برجک متحرک از پرکاربردترین محصولات کارخانه تسکو در انجام پروژه‌های ساختمانی هستند.

زودبست ابزاری است که دسترسی به ترازهای بالاتر را با ایمنی کامل و با بالاترین سرعت، ممکن کرده است. از اجزای پیش ساخته زودبست از جمله پایه‌ها، مهار افقی، مهار مورب، زیرپایی‌ها و پلکان در ساخت غرفه تسکو استفاده شده است.

شرکت تسکو با بکارگیری توان بالای نیروهای انسانی متخصص، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته همواره توانسته است رضایت مشترین خود را جلب نماید.  هم‌چنین توان بالا در تامین تجهیزات قالب بندی و داربست پروژه‌های عمرانی شامل: ساختمان، راه، سد، پل، پالایشگاه و پتروشیمی تسکو را به یکی از تولیدکنندگان برتر صنعت قالب بتن و داربست تبدیل کرده است.

با مشارکت در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز، با معرفی محصولاتی نوین مطابق با استاندارد و اعلام قیمت‌های اقتصادی، در راستای گسترش استفاده از قالب بندی با کیفیت و داربست‌های ایمن گام برداشته‌ایم.

مزید امتنان خواهد بود تا جهت بازدید از نمایشگاه فوق در خدمت شما سروران گرامی باشیم.

نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه بین المللی تبریز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com