جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تبریز (1400)

نمایشگاه ساختمان تبریز

نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز در خرداد 1400 روزهای هجدهم تا بیست‌و‌یکم در سالن بزرگ پروین‌اعتصامی نمایشگاه تبریز برگزار گردید.

شرکت تسکو مطابق سنت هر ساله در این نمایشگاه حاضر شد و نسبت به عرضه محصولات جدید تجهیزات‌ قالب بتن و داربست‌های ایمن ساختمانی اقدام نمود.

سرعت بی‌نظیر و کارایی و بهره‌وری فوق‌العاده این سیستم به پروژه‌های‌ ساختمانی و صنعتی کمک می‌کند تا با ایمنی کامل و با شرایط اقتصادی بهینه به بهره‌برداری برسند. همچنین در نمایشگاه تبریز قالب‌های‌بتن با رویه پلایوودی به نمایش گذاشته‌شد.

این قالب ها در دو نوع فول فریم و فریم لس (بدون فریم) می‌باشد. به لحاظ کیفیت بی نظیر است. قالب‌های رویه پلایوودی در قالبندی‌های افقی (سقف و دال بتنی) و همچنین قالبندی های عمودی (دیوار و ستون و فونداسیون بتنی) کاربرد دارد. 

داربست‌های پیش ساخته زودبست جزو محصولات استراتژیک تسکو هستند. این محصولات در پروژه‌های عمرانی و صنایع مختلف نفت،گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت تسکو در نمایشگاه ساختمان امسال تبریز حضور یافته‌است و نسبت به ارائه محصولات جدید خود در زمینه سیستم‌های دسترسی به ارتفاع شامل جک سقفی، تجهیزات سکوهای کار درارتفاع _ راهروهای دسترسی _ پلکان‌های موقت کارگاهی و داربست و دسترسی صنعتی اقدام نموده است. همچنین محصول جامو نیز به عنوان محصول جدید به این خانواده ملحق شده‌ است.

نمایشگاه ساختمان تبریز
نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز

شرکت تسکو در لیست تولیدات خود طیف گسترده‌ای از نیازهای داخلی کشور را برطرف می‌کند. همچنین در تجارت با همسایگانی مانند کشورهای کردستان عراق، افغانستان، عراق، تاجیکستان و… را نیز برطرف می‌کند.

همچنین تسکو قالب‌های بتنی مختلفی نیز تولید می‌کند که بسیار پرکاربرد هستند. کیفیت بالا و استانداردهای بروز باعث شده تا قالب‌های بتنی شرکت‌ تسکو محبوبیت زیادی در بین مشتریان کسب کنند. به همین دلیل توانسته‌ایم این افتخار را کسب کنیم تا در بیشتر پروژه‌های عمرانی بزرگ کشور و پروژه های بین المللی حضور داشته باشیم.

امیدواریم پاسخگوی نیازهای شما همکاران عزیز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی واقع در تبریز بوده باشیم.

نمایشگاه ساختمان تبریز_1
راهروی نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز
نمایشگاه ساختمان تبریز
تصویر مهندس مهرانی در نمایشگاه تبریز
نمایشگاه ساختمان تبریز
راهروی نمایشگاه
نمایشگاه ساختمان_تبریز_2
راهروی نمایشگاه بین‌المللی تبریز
نمایشگاه ساختمان تبریز
فراخوان نمایشگاه تبریز

یک پاسخ

  1. در نمایشگاه مصالح ساختمانی غرفه شما بهرین غرفه در نمایشگاه بود ولی با طرح و ساخت اکسپو میتوانید تک و بینظیر بدرخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com