جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور تسکو در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد 1400

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات مشهد

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد به عنوان یکی از رخدادهای صنعتی و تجاری ایران در حوزه ساختمان فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی بیشتر مهندسان و فعالان حوزه عمرانی با دستاورد ها و محصولات تولیدکنندگان داخلی است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات که از تاریخ 18 الی 21 آبان ماه سال 1400 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود یکی از مهمترین رویدادهای صنعت ساختمان و تجهیزات در طول سال محسوب می‌شود.
از علاقه‌مندان و همراهان همیشگی دعوت می‌کنیم در غرفه شماره 1/14 سالن فردوسی از محصولات و دستاوردهای شرکت تسکو دیدن کنند.

شرکت تسکو فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرده است و با مدیریت کارآمد، مهندسان و طراحان ماهر توانسته است در پروژه‌های داخلی و خارجی حضور توانمندی داشته باشد.

لذا با مشارکت در نمایشگاه با معرفی قالب‌های بتن و داربست های مدرن و اعلام قیمت های اقتصادی، در راستای گسترش استفاده از قالب بندی با کیفیت و داربست های ایمن گام برداشتیم.

قابل ذکر است حضور صاحب نظران در صنعت ساختمان، امکان استمرار همکاری های گسترده را فراهم می نماید.

تسکو شهریور امسال در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران هم حضور موفقی داشت که گزارش تصویری آن را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

با حضور مستقل، خلاق و متمایزمان منتظر دیدارتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com