جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش تصویری حضور تسکو در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نمایشگاه نفت و گاز

نمایشگاه نفت امسال با حضور وزیر نفت، رئیس مجلس و مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه از روز جمعه بیست و سوم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه 1401 با حضور شرکت­‌های داخلی و خارجی فعال در صنعت نفت برگزار گردید.

در این نمایشگاه پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن 38A قرار گرفتند. شرکت تسکو که از شرکت‌های ایرانی و تولید کننده قالب­‌های خاص فلزی و داربست­‌های نوین است در این رویداد حضور فعالانه­‌ای داشته است.

کارشناسان فنی و مدیران تسکو در غرفه‌­ی 3024 واقع در سالن 38A مستقر شدند و به پاسخگویی به کارشناسان صنعت نفت و مخاطبان پرداخته و نشست­‌های متعددی را با نمایندگان شرکت­­‌های کارفرما و پیمانکاری، مدیران پروژه‌­های پتروشیمی و مدیران HSE برگزار کردند.

 

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، فرصت مغتنمی جهت یادآوری ایمنی، سرعت بالای اجرا و کیفیت محصولات کارخانه تسکو است که در جهت ایمن سازی دسترسی­‌های صنعتی و سکوهای کار در پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های کشور است.

برقراری ارتباط نزدیک با مدیران و کارشناسان و جلسات مشترک در زمینه ساخت قالب‌­های خاص، داربست­‌های نوین و سکوهای ایمن بیش از دستاوردهای این دوره از نمایشگاه تهران بود.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور 44 شرکت خارجی از 11 کشور جهان بود.

 

 

علیرضا لطفی مدیر پروژه شرکت نصب نیرو و هم‌چنین مدیران و کارشناسان متعددی از پالایشگاه نفت امام خمینی شازند، اکسیر صنعت، فراب، فاتح صنعت و … از غرفه تسکو دیدن کردند و در این بازه زمانی در جهت همکاری‌های آتی آن‌ها با شرکت تسکو جلساتی برگزارشد.

تسکو مفتخر است که طی سال‌ها فعالیت خود تامین کننده انواع قالب بتن، داربست مدولار و داربست نوین زودبست برای پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های کشور بوده و این همکاری توانسته است رضایت مشتریان را به ارمغان آورد.

+ مشاهده نمونه فعالیت‌های تسکو در زمینه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

 

نمایشگاه بین المللی تهران
غرفه تسکو در نمایشگاه بین المللی تهران

 

 

تسکو در نمایشگاه نفت و گاز
جلسات متعدد در خصوص همکاری‌های جدید با شرکت‌ها و پتروشیمی‌های کشور

 

غرفه شرکت تسکو
برگزاری جلسات در غرفه شرکت تسکو

 

نمایشگاه نفت تهران
بازدید از غرفه تسکو در بیست و ششمین نمایشگاه نفت ایران

 

غرفه تسکو
آشنایی با کاربردهای زودبست در غرفه تسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com