جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

غرفه تسکو در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402

حضور تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از رویدادهای بزرگ صنعتی و تجاری کشور به شمار می‌آید. این دوره از نمایشگاه میزبان 720 مشارکت کننده داخلی و خارجی بوده است و بیش از 75 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از 12 مرداد لغایت 15 مرداد سال 1402 بر گزارگردید.

مشارکت کنندگان در زمینه‌های مختلفی همچون: تولید انواع مصالح پایه ساختمانی، سیستم‌های سازه‌ای، سازه‌های موقت دسترسی، تجهیزات قالب‌بندی، لوازم بتن‌ریزی، خدمات فنی و مهندسی، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان و … فعالیت دارند.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

مشارکت تسکو در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان

شرکت تسکو در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران محصولات، دستاوردها و نوآوری‌های خود را در معرض دید متخصصان و فعالان این صنعت قرار داد و گامی برای معرفی محصولات نوین خود و همکاری با صنایع برداشت.

از دیگری مزیت‌های نمایشگاه ساختمان آشنایی سازندگان و پیمانکاران با تولیدکنندگان معتبر است که پس از آشنایی با مجموعه می‌توانند محصول مورد نظر را بدون واسطه خریداری کنند. و نیازهای خود را بهتر از آن چه تصور می‌کردند، رفع نمایند.

سیستم داربست نوین زودبست در نمایشگاه ساختمان

در بیست و سومین دوره از نمایشگاه ساختمان انواع سیستم‌های دسترسی از جمله، برجک متحرک، پلکان کارگاهی و المان‌های داربست‌بندی نما را به غرفه بردیم. ما توانسته‌ایم با محصول نوین و ایمن زودبست تمام انواع سیستم‌های دسترسی به ارتفاع را عرضه کنیم.

 

 

استقبال بازدیدکنندگان از غرفه تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران
استقبال از غرفه شرکت تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

 

بازدید پیمانکاران و سازندگان از غرفه شرکت تسکو
بازدید پیمانکاران و سازندگان از غرفه شرکت تسکو

پلکان موقت کارگاهی

برای دسترسی به گود پروژه‌های مختلف می‌توان از پلکان موقت زودبست استفاده نمود. پلکان زودبست به عنوان یک سیستم نوین جایگزینی ایمن برای راه‌پله‌های داربستی است.

برجک متحرک و ثابت

برای تعمیرات و مرمت و … می‌توان از برجک‌های ثابت و متحرک زودبست استفاده نمود.

برجک‌های داربستی که با چرخ و هم بدون چرخ قابل مونتاژ هستند، برای ارتفاع های 3 الی 12 متر استفاده می‌شوند.

داربست‌ نما

زودبست نمونه‌ای از داربست‌های اروپایی است که در تولید و اجرای آن تمام موارد ایمنی رعایت می‌شود. زودبست در داربست‌بندی نما بدون کفراژ و تنها با مهار شدن به سازه تا ارتفاع 100 متر قابل نصب است.

پلتفرم‌های فلزی (زیرپایی‌های ایمن فلزی)

یکی از المان‌های مهم داربست زودبست که ثبت اختراع شده است، پلتفرم‌های فلزی است. علاوه بر ایمنی بالای فلز نسبت به تخته چوبی، زیرپایی‌های فلزی از نظر اقتصادی مقرون به‌صرفه نیز هستند.

باید توجه داشت که قیمت تخته‌های چوبی در بازار جهش زیادی داشته است. و همچنین تامین تخته‌های چوبی در حجم بالا با توجه به وارداتی بودن این محصول مشکل خواهد بود.

زودبست گالوانیزه

داربست گالوانیزه یک محصول پر کاربرد برای مناطق شرجی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها است. داربست ایمن زودبست با دو نوع پوشش رنگ و گالوانیزه به بازار عرضه می‌شود. که پوشش گالوانیزه در شرایط آب و هوایی سرد و یا شرجی باعث افزایش طول عمر محصول خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com