جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تسکو در سومین نمایشگاه و همایش نما و پنجمین نمایشگاه ساختمان پایدار

سومین نمایشگاه و همایش نما ، پنجمین نمایشگاه ساختمان پایدار

مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما) با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سومین نمایشگاه و همایش نما و همچنین پنجمین نمایشگاه ساختمان پایدار را در مرکز نمایشگاهی مصلی تهران برگزار می‌نماید.
این رویداد با محوریت طراحی، اجرا، مصالح و صنایع وابسته در زمینه نما و با حضور سازندگان و تولیدکنندگان کشور در تاریخ 21 الی 23 آذر ماه 1400 برگزار می‌شود.
شرکت تسکو در نظر دارد با حضور در این دوره دستاوردهای نوین خود در صنعت ساختمان و دسترسی نما را برای انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی، سازندگان شخصی، شهرک سازان، برج سازان، شرکت‌های مهندسان مشاور و تمامی علاقه مندان و فعالان عرصه ساخت و ساز ارائه دهد.
فعالیت چندین ساله شرکت تسکو به ارائه محصولات با کیفیت و تجهیزات ساختمانی درخشان برای مشتریان در صنایع ساختمان، نفت و گاز و … اختصاص دارد.
محصولات تسکو از جمله انواع قالب بتن، تجهیزات دسترسی به ارتفاع، داربست و کفراژ، پلکان کارگاهی و … به طور گسترده‌ای برای بتن ریزی‌های درجا و ساخت قطعات پیش ساخته بتنی، دسترسی‌های صنعتی، دسترسی نمای ساختمان و غیره استفاده می‌شود.
شرکت تسکو از شما بازدید کننده گرامی دعوت می‌کند تا از غرفه این شرکت به شماره 122 در سالن شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران بازدید نمائید.
حضور گرمتان موجب حمایت و دلگرمی ما در اجرای رسالت شرکت تسکو است.

حضور تسکو در نمایشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com