جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تسکو در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه صنعت ساختمان 1401

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم مرداد ماه سال 1401، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار شد. این نمایشگاه روز جمعه 21 مرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از 900 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای خود در صنعت ساختمان را به نمایش گذاشتند.

فعالان صنعت سازه نما، طراحی معماری، طراحی داخلی، تاسیسات، تولید کنندگان مصالح و مواد اولیه که در ایران مشغول به فعالیت هستند. در فرصتی چهار روزه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های خود را در معرض نمایش گذاشتند. باید گفت که نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با اختلافی قابل توجه همچنان بهترین نمایشگاه مرتبط با ساختمان، عمران و معماری است. که در ایران برگزار می‌شود.

تسکو به عنوان تولیدکننده برتر قالب فلزی بتن و داربست ایمن در این نمایشگاه طبق روال هر سال حضور پر رنگی داشت. این نمایشگاه به همت اتاق تعاون ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

نمایشگاه ساختمان تهران
حضور شرکت تسکو در نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران

 

غرفه شرکت تسکو
استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه شرکت تسکو

حضور شرکت تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان سال 1401 تهران

نمایشگاه ساختمان تهران یکی از مهم‌تریم رویدادهای نمایشگاهی است که برای سازندگان و پیمانکاران از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. امسال نیز با توجه به کاهش روند شیوع ویروس کرونا نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در مرداد ماه برگزار شد. که شاهد حضور پر رنگ برندهای معتبر در صنعت ساختمان بودیم. از آن جایی که این نمایشگاه بین‌المللی است. فرصت خوبی برای توسعه همکاری در حوزه بین‌الملل و منطقه خلیج فارس را در اختیار همگان می‌گذارد.

کارشناسان و مهندسان تسکو افتخار خود می‌دانند که خدمت گزار صنعت ساختمان کشور هستند. از این رو همواره تلاش می‌کنند تا محصولی با بهترین کیفیت را به دست شما مهندسان و پیمانکاران گرامی برسانند.

بازدید کنندگان بسیاری از هشت صبح تا چهار عصر در این رویداد ویژه و بین المللی شرکت کردند. تا با محصولات به روز تولیدکتندگان و شرکت‌های ساختمانی آشنا شوند.

استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه شرکت تسکو

در این دوره غرفه تسکو در سالن 38B برپا گردید. که طبق روال گذشته سعی کردیم. با ساخت غرفه تسکو توسط داربست ایمن زودبست بیش از پیش فعالان حوزه ساختمانی را با کیفیت و کاربردهای این محصول آشنا کنیم. و همچنین خاطر نشان کنیم که مونتاژ و دموناژ داربست زودبست به راحتی و بدون اتلاف وقت امکان پذیر است.

کف طبقات غرفه تسکو با پلتفر‌م‌های فلزی اجرا شد. تا بازدیدکنندگان شاهد تردد آسان و ایمن نفرات بر روی پلتفر‌م‌های فلزی نیز باشند. و یادآوری شود که استفاده از تخته‌های بنایی برای زیرپایی تا چه اندازه می‌تواند غیر ایمن و خطرناک باشد.

متاسفانه در طی گفت و گوهایی که کارشناسان تسکو با سازندگان داشتند، بسیاری به موضوع سقوط داربست بند در هنگام اجرای نما اشاره کردند. و متاسفانه تجربه تلخی از سقوط کارگران خود در ارتفاع به دلیل استفاده از داربست سنتی و غیر ایمن داشتند. استفاده از تخته‌های بنایی، نبود راه پله داخل داربست سنتی، عدم استفاده از پایه جک. و  اجرای غیر استاندارد و … دلیل بروز چنین اتفاقات دلخراشی است. برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی بسیاری از مهندسان و سازندگان ابراز تمایل به استفاده از داربست ایمن زودبست داشتند.

غرفه تسکو بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت و طیف گسترده‌ای از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. کارشناسان تسکو با پیمانکاران، مدیران شرکت‌های ساختمانی و همچنین کارشناسان ایمنی جلسات متعددی را در غرفه برگزار کردند. و برای همکاری‌های آتی اعلام آمادگی کردند.

در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی گردید. هم‌چنین نوین‌ترین سیستم‌های قالب بندی بتن که در کارخانه تسکو طراحی و تولید می‌شوند معرفی شد. کارشناسان تسکو با نمایش محصول زودبست و معرفی کاربردهای آن متوجه تقاضای بالای این محصول به عنوان داربست نما، برجک متحرک و … شدند. امید است که با فراهم شدن شرایط همکاری بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

 

 

 

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
برپایی غرفه تسکو با داربست ایمن زودبست

 

نمایشگاه ساختمان تهران
استقبال بازدید کنندگان از داربست زودبست
نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان 1401

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com