جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برپایی غرفه تسکو در ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه

قالب بتن تسکو

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه پارس جنوبی، از ۲۷ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی پارس عسلویه طی ساعات بازدید ۹ صبح تا ۵ عصر برگزار شد. و غرفه شرکت تسکو در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان محترم، مدیران و متخصصان صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و پالایشگاهی کشور بود.

ششمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی توسط بخش خصوصی و یکی از شرکت‌های فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد. در پنجمین رویداد ساخت داخل که در سال 1400 برگزار شد نزدیک به 140 شرکت ایرانی تولید کننده کالا و خدمات که 91 شرکت آن دانش بنیان بودند در این نمایشگاه فعال بودند که در مدت برگزاری نیز تعداد ده تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

شرکت تسکو با پرپایی غرفه در ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه پارس جنوبی به ارائه و معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در صنعت نفت و گاز کشور پرداخت. شرکت تسکو به عنوان اولین سازنده داربست‌های ایمن، پلکان دسترسی و تولید کننده و اجرا کننده دسترسی‌های صنعتی توانمندی خود و متخصصان این شرکت را در بازار نوآوری صنعت نفت و پتروشیمی به نمایش گذاشت.

حضور شرکت قالب بتن تسکو در نمایشگاه عسلویه
غرفه تسکو در ششمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com