جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراح و مجری : شرکت رامپکو

شرکت پتروشیمی بندر امام در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار، در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۰۵ کیلومتری جنوب شرقی اهواز و ۸۴ کیلومتری شرق آبادان در شهرستان ماهشهر واقع شده است.

سهولت دسترسی به خوراک، سوخت و مواد اولیه، استفاده از امکانات جاده ای، شبکه راه آهن و حمل و نقل دریایی، وجود فرودگاه، دسترسی به آب مورد نیاز و همچنین کمک به توسعه و عمران استان خوزستان به عنوان یکی از دو قطب مهم صنعت پتروشیمی در کشور و مهمتر از همه ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از سوختن گازهای همراه نفت، از جمله ویژگی هایی است که انتخاب این مکان را توجیه می نماید.

محصولات اصلی صنعت پتروشیمی با عنوان اتیلن، پروپیلن، بوتادین، بنزن، تولوئن و زایلین ها در این مجتمع تولید شده و عمدتاً به محصولات میانی و فرآورده های نهائی همچون پلی اتیلن سبک ، پلی اتیلن سنگین، لاستیک مصنوعی، پلی وینیل کلراید، پارازایلین و MTBE تبدیل میگردند.

شرکت تسکو توانست جهت  تعمیرات مخازن تلسکوپی شامل بدنه و کف در مدت 30 روز کل عملیاتطراحی و  تامین و آموزش نصب و دمونتاژ را به خوبی انجام دهد.

برای اینکار از داربست های پیش ساخته زودبست استفاده نمود و زیرپایی یا پلت فرم های فلزی و المانهای پایه و مهر زودبست کمک فراوانی در سرعت اجرای کار ایجاد کرد.

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com