جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور تسکو در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

شرکت تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

این نمایشگاه از امروز هفتم تیرماه به ‌مدت ۴ روز تا دهم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس برگزار شد که شامل بخش‌های مختلف شیرآلات، تهویه، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، آسانسور و… بود.

بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز تجار عراقی، عمانی و حوزه CIS شرکت کرده و همچنین تولید کنندگان و سازندگان از 10 استان کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. بخش نمایشگاهی بهنرین فرصت برای تعامل با سازندگان و انبوه سازان است. نمایشگاه شیراز با بیش از 8 هزار و صد متر مربع غرفه مفید، در بیش از 20 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی بر پا شد.

نمایشگاه مذکور در ۱۰۴ غرفه برپا شد، که شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، یزد، البرز، خراسان رضوی، قم، مرکزی، همدان و خوزستان بودند.

تولیدات داخلی خوب و همراه با کیفیت و قیمت مناسب در مقایسه با نوع خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. ضمن این‌که در بخش تولیدات داخلی از فناوری‌های نوین هم استفاده شده است.

 

غرفه تسکو در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز
بر پایی غرفه تسکو در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

اکثریت مشارکت کنندگان در این دوره متعلق به دسته تولید کنندگان مصالح و نما بودند. شرکت‌های زیادی نیز در این حوزه حضور داشتند که کیفیت محصولات ارائه شده آن‌ها قابل قبول بود. حضور متخصصین، فعالان و کارفرمایان فعال این عرصه از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت نمایشگاه امسال بود. کارفرمایان زیادی در نمایشگاه به عنوان بازدید کننده حضور داشتند و در تلاش بودند برای پروژه‌های شخصی خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند.

 

غرفه شرکت تسکو
بر پایی غرفه با محصول ایمن زودبست

ارائه نوین‌ترین سیستم‌های قالب‌بندی و دسترسی به ارتفاع

شرکت تسکو همچون سال‌های گذشته، امسال نیز در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور قدرتمندی داشت و محصولات نوین و پرکاربردی همچون، پلکان دسترسی، قالب‌های پلیمری بتن و پلتفرم‌های فلزی را به نمایش گذاشت.

قالب‌های پلیمری یکی از ابزارآلات نوین ساختمانی است، که کارایی بالای آن، قابلیت استفاده مجدد به دفعات و … آن را به یک سیستم قالب‌بندی با گارایی بالا برای پروژه‌های عمرانی تبدیل کرده است.

شرکت تسکو علاوه بر تولید قالب‌های فلزی بتن، داربست فلزی ایمن، تمامی تجهیزات و سیستم‌های قالب‌بندی پلاستیکی سقف، ستون و … را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز
استقبال بازدیدکنندگان از غرفه شرکت تسکو درنمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

 

سیستم داربست زودبست در نمایشگاه شیراز
اجرای پلکان 8 پایه کارگاهی در نمایشگاه ساختمان شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com