جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقدم شما را در بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز گرامی می‌داریم.

تسکو در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز که تا به الان بیست و چهار دوره از آن برگزار شده است، به عنوان یکی از نمایشگاه‌های تخصصی  و پر مخاطب صنعت ساختمان شناخته می‌شود. و شرکت‌های بسیار زیادی که در زمینه تولید، طراحی و پیمانکاری فعالیت می‌کنند علاقمند به حضور در آن و ارائه محصولات و خدمات خود هستند.

فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های حوزه صنعت ساختمان که در بسیاری از استان‌های کشور مشغول به فعالیت هستند، گرد هم جمع شده و محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را در این حوزه خاص نشان می‌دهند.

بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز 1402، در تاریخ 7 الی 10 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز برگزار می‌شود.

مجری و برگزار کننده این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز شرکت توسعه تجارت اگه رسانه است. در این نمایشگاه زیر گروه‌های مرتبط با شرکت‌های فعال در زمینه تولیدات و محصولات نما، مصالح اولیه ساختمانی، داربست و کفراژ و … محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

تسکو به عنوان یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان برتر محصولات دسترسی به ارتفاع و انواع سیستم‌های نوین قالب‌بندی کشور در این نمایشگاه حضور دارد. و به ارائه محصولات و تجهیزات مرتبط با قالب‌بندی بتن و داربست اقدام نموده است.

از جمله محصولات پر فروش تسکو می‌توان به قالب‌های فلزی، جک‌های ساختمانی و قالب‌های پلیمری بتن اشاره کرد. تسکو با ارائه داربست نوین زودبست دسترسی به هر ارتفاعی را با ایمنی کامل ممکن ساخته است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ دیجیتال محصولات با شماره‌های فروش تماس حاصل فرمائید.

تاریخ شروع بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز:

تاریخ شروع نمایشگاهچهارشنبه 1402/4/7
تاریخ پایان نمایشگاهشنبه 1402/4/10
ساعت برگزاری نمایشگاه17 الی 22
نوع نمایشگاهداخلی / بین المللی
نوع ورودآزاد / رایگان
شرکت تسکو مقدم شما را گرامی می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com