جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش تصویری حضور تسکو در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز

غرفه شرکت تسکو

گروه صنعتی تسکو با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از 27 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران برگزار شد، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود. این دوره از نمایشگاه، با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جواد اوجی و همراهی دکتر علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به طور رسمی افتتاح شد.
در این نمایشگاه شرکت تسکو با برگزاری نشست‌های مختلف با نمایندگان شرکت‌های کارفرما، کارشناسان و مدیران Hse، پیمانکاران، از فرصت‌های حضور در این رویداد برای گسترش ارتباطات بهره برد. همچنین با برقراری ارتباط نزدیک با کارفرمایان، محصولات و پروژه‌های اجرا شده را معرفی کرد.

نمایشگاه نفت و گاز
برپایی غرفه شرکت تسکو در نمایشگاه نفت و گاز تهران با داربست ایمن زودبست

همچنین در ایام برگزاری نمایشگاه مدیران شرکت تسکو میزبان تعدادی از نمایندگان و مدیران ارشد شرکت‌های نفت و فعالان حوزه انرژی بودند. در غرفه تسکو محصولات این شرکت از جمله زیرپایی‌های فلزی، تجهیزات دسترسی به ارتفاع، قالب‌های پلیمری و همچنین داربست ایمن زودبست به نمایش گذاشته شد. داربست ایمن زودبست یکی از محصولات پرکاربرد کارخانه تسکو در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است. زیرا این محصول دسترسی ایمن به هر ارتفاعی را ممکن ساخته است. تولید المان‌های محصول زودبست با پوشش گالوانیزه، زودبست را به محصولی پرکاربرد و ایمن برای پتروشیمی و پالایشگاه‌های شهرهای جنوبی کشور نیز مناسب کرده است.

نمایشگاه نفت و گاز تهران
برپایی غرفه تسکو در نمایشگاه بین المللی تهران

 

نمایشگاه بین المللی تهران
استقبال بازدید کنندگان بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت و گاز از غرفه تسکو

 

نمایشگاه بین المللی تهران
برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در روز 30 اردیبهشت ماه در حالی به کار خود پایان داد که حضور شرکت‌های نفتی متعدد از کشور‌های مختلف از جمله چین و روسیه در کنار شرکت‌های توانمند داخلی و عرضه تجهیزات تولید داخل از جمله ویژگی‌های این رویداد عظیم در صنعت نفت بود.

نمایشگاه بین المللی
اجرای غرفه با داربست گالوانیزه تسکو

 

بیست و هفتمین نمایشگاه نفت و گاز
برپایی غرفه تسکو با استفاده از پلتفرم (زیرپایی‌های) گالوانیزه

 

قالب تخت پلیمری
قالب تخت پلیمری تسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهندس زمانی
مدیر فروش
0912-8888904
zamani@teskoco.com